La rateta presumida!

El passat dijous 6 de juny a la tarda, els nens i nenes d’infantil ens ho vam passar d’allò més bé. Un grup de pares i mares dels alumnes d’I 3 ens van regalar una obra de teatre: “La rateta presumida”.

Després de moltes setmanes d’assaig, per fi aquest dia van poder realitzar la representació  a l’amfiteatre de la nostra escola. A més d’explicar-nos la història de la Rateta ens van fer riure molt i passar-ho d’allò més bé.

Ens va encantar poder veure als nostres pares i mares o dels nostres companys i companyes actuant per nosaltres. Quina il·lusió veure’ls a l’escenari! I no sabeu què bé que ho van fer!

Des d’aquí volem agrair a les famílies la seva col·laboració per fer-nos passar una tarda tant genial. Us encoratgem a seguir així. Ja sabeu, quan vulgueu podeu tornar!