Jornada de la tecnologia

El passat dia 7 d’abril vàrem realitzar a l’escola la primera Jornada de la tecnologia, en la qual i durant tot el matí els alumnes van estar participant en diferents tallers de temàtica tecnològica variada. La idea va sorgir, a proposta dels alumnes, en les reunions de delegats i l’equip directiu. Van participar tots els alumnes de l’escola i van gaudir molt de l’activitat.

Els tallers que varen realitzar podem destacar un taller de programació amb code, taller de confecció de pel·lícules amb lego, jocs amb Plaustation 4, Karaoke, jocs d’ordinador, jocs amb la Wii, taller de robòtica amb Lego Wedo, jocs de mecano i Nintendo amb Mario cars. Va ser una jornada molt profitosa i  el alumnes van aprendre molt amb tots aquests tallers.

Àlbum de fotos de la Jornada de la tecnologia