Joan Miró

Els nens i les nenes d’educació infantil hem anat a descobrir el món màgic de Miró pas a pas, a la seva fundació.

Vam arribar ben d’horeta a la fundació i per començar el dia vam agafar energies esmorzant al parc des d’on teníem unes vistes de Barcelona increïbles!!Una vegada esmorzats per grups vam endinsar-nos a la màgia d’en Miró i les seves obres.

miro-p3

Seguint el treball que estem fent a l’escola vam poder veure els seus tapissos, quadres i escultures, quedant-nos bocabadats amb la seva immensitat.

miro-p4

Així vam poder observar els seus colors i formes que queden reflectits en gairebé totes les seves obres, comprovant que predomina el blau, el groc, el vermell, el verd i el negre. I deixant anar la nostra imaginació per descobrir llunes, gats, estrelles i personatges de tota mena.

miro-p5

Després d’aquest gran dia, vam portar-nos a l’escola tota una gran experiència i la nostra il·lusió per continuar treballant a Joan Miró.