Impressionant, els gossos policies ens visiten!!!

Aquest curs els nens i les nenes de P3 són la classe dels “policies”. L’escola va organitzar una activitat perquè “els policies” veiessin en acció gossos-policia. Vam demanar a la Guàrdia Civil si podrien fer una demostració a l’escola de les habilitats que tenen aquests gossos, van acceptar.

El dilluns 27 d’abril un grup de guàrdies civils molt amables i simpàtics amb els seus gossos-policia ens van visitar.

Tots els alumnes, no només P3, van poder gaudir amb les diferents demostracions que van fer aquests animals tan intel·ligents.

Són gossos molt obedients a les ordres del seu entrenador, poden fer detencions de persones que comenten actes dolents, poden detectar explosius i altres substàncies perilloses per la salut, poden trobar persones perdudes, …

També vam jugar amb ells, els agradava molt els “mimos” i les carícies.

És impressionant la gran ajuda que els gossos-policies poden prestar a les persones.