Els menuts celebrem la Castanyada!

Quan arriba l’octubre, l’escola celebra la tradicional festa de la Castanyada amb un munt d’activitats:
– El taller de cuiners, on vam elaborar el dolç típic d’aquesta festa, els panellets.
El divendres 25 els alumnes d’I5 van buscar la recepta dels panellets i, fent servir les matemàtiques, van mesurar i repartir els ingredients a cada classe.
I entre dilluns i dimarts, els més petits de l’escola, amb ajuda de les famílies, van elaborar-los.

– Obra de teatre: “La Castanyera carera“.
Els alumnes de 5è es van preparar una magnífica obra de teatre i van convidar als alumnes d’infantil i Cicle Inicial a gaudir de la representació. Ho van fer genial i vam riure molt.

– Gimcana internivells.
Dimecres 30 vam gaudir durant tot el matí d’una gimcana fent proves d’habilitat, d’esforç o d’enginy per salvar a la Castanyera que havia estat segrestada.

– Túnel del terror i desfilada de castanyers i castanyeres.
A la tarda, el túnel del terror va obrir les seves portes. Els alumnes que volien van entrar mentre fèiem una desfilada vestits de Castanyers i Castanyeres. Més tard, amb una mica de música i gresca vam menjar els panellets celebrant, un any més, aquesta festa tardorenca.

Clica aquí per veure les fotos d’I3.

Clica aquí per veure les fotos d’I4.

Clica aquí per veure les fotos d’I5.