De colònies a La Ruca

PRIMER DIA DE COLÒNIES
Avui ha estat un gran dia, ple d’emocions i nervis per marxar de colònies i estem gaudint moltíssim. Quan hem arribat hem pogut descobrir la casa, gaudir dels espais i instal·lar-nos a les nostres habitacions.

IMG_2509 IMG_2479

A la tarda hem començat les activitats amb molta energia. Els més petits hem gaudit d’una passejada al bosc del nostre nou amic l’Esquirol Oriol.

IMG_2493  IMG_2487

Els nens i nenes de cicle Inicial hem descobert un personatge molt interessant a partir d’una gimcana, el bandoler Capablanca i hem après a fer de bandolers.

IMG_2500

Els alumnes de 3r i 4t hem portat a terme una gimcana del Cos de Defensa de la Sostenibilitat per convertir-nos en futurs agents i hem passat les proves amb èxit.

IMG_2497 IMG_2494

I els més grans de l’escola hem fet un itinerari per conèixer els entorns de la Ruca.

IMG_2483 IMG_2482

Ens ho estem passat d’allò més bé!!

Hem recuperat energies sopant i hem fet el joc de nit. Ara ens toca descansar i fins demà!!

IMG_2508 IMG_2514

SEGON DIA DE COLÒNIES

Avui ha estat el nostre darrer dia a La Ruca; la que ha estat casa nostra aquest principi de setmana.

Desprès de compratir plegats la nit, ens hem despertat d’hora per vestir-nos i dexar enllestides les nostres motxilles.

Hem esmorzat de valent per agafar força per les activitats que hem fet posteriorment.

Els més menuts han visitat el formiguer, on han pogut moure’s per uns passadissos secrets de la casa que anaven a parar a cambres relacionades amb la fauna de l’indret.

Els nens i nenes de cicle inicial han fet una excursió, visitant els camins que recorria en Capablanca, un famós bandoler.

Ha estat molt interessant la sortida de d’orientació i natura que els alumnes de tercer i quart.

Els més grans de la casa, els de cinquè, han realitzat el joc de les constel·lacions.

Hem dinat uns macarrons boníssims i hem pujat les motxilles als autocars, que ens han portat de tornada a Sant Vicenç. Més d’un ha caigut adorit pel camí… hem arribat cansats, però ha valgut la pena.