Carnaval 2017

El passat dijous dia 23 i divendres dia 24 de febrer vàrem celebrar el carnaval a l’escola La Guàrdia. Els alumnes d’Infantil varen fer tallers d’instruments musicals, maquillatge i dibuixos, disfresses i serpentines i Pintura a ritme de samba. La festa va concloure el dia següent amb un ball, desfilada i pica-pica. Els alumnes de Primària van fer tallers d’instruments musicals: crotal, suro i repenique i shakers, un taller de ball i un altre de decoració de màscares. Malauradament, a la tarda teníem prevista la rua pel barri de La Guàrdia i degut al mal temps no la vàrem poder realitzar. No obstant vàrem fer una desfilada per l’amfiteatre de l’escola i una minirua pel pati de l’escola. Els alumnes de 6è van fer una exhibició de batucada com a mostra del taller que van fer durant el matí. Ho vam passar molt bé!!

Mostra de fotos del Carnaval 2017 (Educació Primària)
Mostra de fotos del Carnaval 2017 (Educació  Infantil)
La batucada (6è de Primària)