2a mostra de ciència i tecnologia.

El passat divendres 7 de juny tot l’alumnat de l’escola vam gaudir amb la 2a mostra de ciència i tecnologia, ensenyant als visitants tot el que hem treballat durant aquest curs.

Els d’Infantil van mostrar, la seva habilitat amb els Blue Bots i els Pro Bots dirigint-los per aconseguir reptes.

Els de cicle inicial vam mostrar les seves maquetes en 3D i van ensenyar als visitants com jugar amb el LightBot.

La realitat virtual i augmentada i el Makeymakey són algunes de les activitats que van exposar els infants de cicle mitjà.

Drons, cotxes i robots van ser els protagonistes del cicle superior, explicant quin va ser el procés per crear-los.

Cal dir, que va ser una tarda molt enriquidora, això ens adreça a anar pensant en què farem a la 3a mostra!