Un Carnaval de cinema!

Donat que el tema del Carnaval d’aquest any, el qual va ser escollit per votació entre totes les classes de l’escola, ha estat EL CINEMA, hem volgut recordar aquesta festa, que aquest any hem de celebrar diferent, recreant les portades de les pel·lícules triades a cada aula.

Ho hem fet amb una roba verda que hem fet servir com a chroma key o pantalla verda. Aquesta tècnica de producció visual, consisteix en la substitució del fons verd per imatges o vídeos, aconseguint d’aquesta forma una composició virtual. És una tècnica molt utilitzada en camps de l’audiovisual com la televisió, la fotografia i la indústria dels videojocs.

Des de que vam adquirir aquest material, estem investigant diferents formes de treure’n profit i als i les alumnes, el resultat els motiva i apassiona.

Us deixem un vídeo on mostrem el resultat del nostre treball, esperem que us agradi!

Fes click: Un Carnaval de cinema