Un berenar de Primavera

El moment de l’esmorzar a l’escola és una rutina diària que realitzem dins de la classe i que considerem un dels moments importants de la jornada. En ell treballem diversos continguts educatius, el principal dels quals és l’adquisició d’uns bons hàbits alimentaris i d’higiene. Sempre intentant que sigui un moment tranquil, agradable i relaxant.

Però ara estem confinats i tots aquests moments amb els amics i amigues es troben a faltar.

Per això, vam decidir preparar una berenar tots junts. I a dos quarts de cinc tots vam connectar-nos per Meet. Tots teníem les fruites preparades. Rialles, ganes d’explicar mil coses i un munt de preguntes van sorgir mentre fèiem l’activitat. Cadascú va fer un bonic dibuix de fruita i, com podeu veure a les fotos, vam gaudir molt berenant tots junts. Des de l’escola agrair la col·laboració de les famílies per fer possibles aquests moments.