Un acte de cloenda virtual molt emotiu!

Aquest tercer trimestre ha estat un trimestre diferent, confinat i molt intens.
Els nens i nenes de I5 han arribat al Juny preparats per passar a ser de primària. I el grup de 6è ha finalitzat la seva etapa a la nostra escola.
No hem pogut fer pica-pica, ni abraçades, ni petons… però hem fet el millor dels comiats virtuals possibles.
Tota l’escola connectada, hem pogut gaudir d’uns vídeos molt emotius.
Els i les alumnes de sisè han pogut acomiadar-se, agrair la seva estada a l’escola i omplir-se d’emoció. Una emoció que anirà acompanyada de la caixa-regal que han obert en directe. Un llibre i una samarreta que representen molt més que un comiat, representen una part important de la vida de grans persones!

Vídeo final d’etapa del grup de I5

Vídeo comiat de 6è