Treball de recerca sobre el medi ambient

Per a fer aquest treball posem en comú els criteris que s’han de seguir per elaborar l’estudi i amb els que després serem avaluats.

• Anotar tots els aspectes que se’ns acudeixin i que estiguin relacionats amb el tema que has escollit. Ordena de forma lògica els apartats (començant pel més general, i posteriorment passar a les causes-conseqüències…)
  • Tota la informació que trobem no és necessària, agafar les idees més rellevants. Contrastar la informació sobre un mateix tema, ja que a vegades no tot és veritat.
  • Redacteu el vostre treball. Recordeu que ha de tenir: Introducció, desenvolupament del tema, solucions i conclusions.

Per recollir tota aquesta informació hem decidit fer un reportatge de televisió. Aviat veureu el resultat!