Projecte eTwinning a 5è: Restaurant role-play

L’alumnat de 5è hem començat aquest gener un nou projecte eTwinning anomenat “Daily-life situations”. Aquesta vegada col·laborem amb dues escoles de Grècia i una de Turquía.

El primer que vam fer va ser una petita descripció nostra, creant també el nostre avatar. Un cop fet els vam pujar al nostre Twinspace, que és la l’aula virtual on podem veure el desenvolupament de totes les activitats que fem del projecte. Allà també vam poden conèixer als nostres companys/es europeus a través de les seves descripcions i avatars.

Després vam localitzar les 4 escoles en un mapa d’Europa per saber d’on som cadascú.

Tot seguit ens vam endinsar en la preparació d’un logo que identifiqués el nostre projecte. Entre tots hem escollit un que representava a la nostra escola, igual que han fet la resta d’escoles. Finalment, en el nostre Twinspace, vam poder votar el nostre preferit dels 4 candidats. Tot i no haver guanyat el nostre logo, hem quedat segons!

La següent activitat del projecte té a veure amb el menjar. Per això vam crear diferents menús pels nostres companys de Grècia i Turquia i nosaltres vam rebre els seus. Després, en parelles o grups de 3, vam escollir un menú i ens vam gravar com si fóssim cambrers i clients. Els nostres companys europeus van fer el mateix i finalment hem adjuntat els diferents vídeos. En aquest enllaç ens podeu veure a nosaltres fent de cambrers i a una de les escoles de Grècia fent de clients. També hem rebut els vídeos on nosaltres fem de clients i l’altra escola de Grècia fa de cambrers, els tenim al nostre Twinspace per poder veure sempre que vulguem.

Estem desitjant començar ja la següent activitat d’aquest projecte.