Pentinats de temporada

Aquest any a 3r hem decidit donat la benvinguda a la tardor sent creatiu i fent-nos uns pentinats de temporada.

Respectant sempre les mesures de seguretat, hem baixat al bosquet a la recerca de les primeres fulles seques per confeccionar els nostres autoretrats.

A l’aula, hem preparat la resta del material que necessitàvem i mentre escoltem música relaxant dissenyem i enganxem fulles i pals, per acabar pintant la resta del fons a mode de paisatge.

En gaudit d’aquesta activitat i estem orgullosos i orgulloses del resultat, que a més ara decora el nostre passadís i dona caliu de tardor a l’escola, cosa que ens encanta.