LA NETEJA DEL BOSQUET

El bosquet tenia molta brutícia i el nens i nenes de l’escola “La Guàrdia” poquet a poquet el vam aconseguir netejar.

El passat dimarts 16 de febrer, els nens i nenes de 4t vam netejar el bosquet que tenim al pati de la nostra escola. Vam trobar molta brutícia, des de roba i ampolles d’aigua buides fins a llaunes de refrescs.
Vam estar netejant el bosquet una estona abans de l’hora del pati tot i que entre tot vam aconseguir  recollir molts dels residus que hi eren al terra no vam tenir temps de recollir-ho tot. Com no vam acabar, vam haver de tornar després del pati per acabar de netejar la brossa que no ens havia donat temps abans.
És molt important cuidar el medi ambient, reciclar, reutilitzar i reduir el consum de plàstics i residus sempre que ho puguem evitar.

(Notícia escrita pel Kilian de 4t)

4t netegem el bosquet

El dimarts dia 16 de febrer vam anar a netejar el bosquet de l’escola La Guàrdia. Vàrem netejar per dalt, per baix, per tots els costats. Varem trobat molts objectes, llaunes de cervesa i de coca cola, fanta, roba, capsa de cigarrets.

Els nens de l’escola no entenem com pot arribar tanta brutícia al nostre bosquet, ja que està dins de l’escola, i està vallat. Des de l’escola s’ha creat la iniciativa que cada cert temps una classe faci la neteja del col·legi. Esperem amb això que els nens i nenes de l’escola, tinguin consciència amb el medi ambient, i que entre tots el pati i els carrers de Sant Vicenç continuïn nets. És una activitat que ens agrada molt, i ens relacionem entre nosaltres.

(Notícia escrita per l’Hugo de 4t)