La Guàrdia, una escola sense residus!

Des de fa uns anys, l’escola aposta per reduir els residus que es generen a l’hora d’esmorzar i fomentar un àpat més saludable. Per garantir la continuïtat d’aquest objectiu, enguany participen en el projecte Governança Escoles Sostenibles (GES) que promouen conjuntament l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts amb l’àrea Metropolitana de Barcelona. L’alumnat coneixerà la importància de la recollida selectiva de residus i el valor de cuidar l’entorn.
Unes de les primeres accions portades a terme és el repartiment de carmanyoles als infants d’ i3 i boc’n’rol a l’alumnat de primer.