Juguem a un bingo diferent!

A l’escola utilitzem múltiples recursos per treballar les diferents etapes per les quals passa el procés de la lectura (reconeixement, identificació, descodificació de lletres i paraules, comprensió). Un dels jocs que més agrada als alumnes d’i5 és el bingo de paraules.

Al llarg de la setmana hem anat descobrint i aprenent coses sobre la lluna. Veureu a les fotos quantes coses que hem après.

Però en la trobada de videoconferència setmanal hem pogut practicar el reconeixement i lectura de les paraules relacionades amb aquest tema.

I el més important no ha estat qui ha guanyat sinó que tots hem participat i ens ho hem passat genial!