Jocs florals 2021

A diferència del curs passat en el que en aquestes dates estàvem confinats per la pandèmia, aquest curs hem pogut dur a terme  el Concurs literari  que tradicionalment hem fet des de fa molts cursos i que està molt arrelat en la nostra comunitat educativa. El tema d’aquesta edició era lliure. Amb relació als premis, les categories quedes distribuïdes de la forma següent: a educació infantil hi ha un primer, un segon i un tercer premi  al millor dibuix i a educació primària hi ha un primer premi a la millor producció literària, un segon premi a l’originalitat del treball i un tercer premi al millor dibuix. Val a dir que el jurat ha tingut moltes dificultats per dirimir quins treballs eren els finalistes i finalment els premiats, atesa la qualitat dels treballs presentats i l’esforç que han realitzat tots els alumnes per elaborar-los.

Finalment, l’assolellada tarda del  divendres dia 23  vàrem poder lliurar els premis a la pista de l’escola.

Treballs de l’alumnat d’Educació Infantil
Treballs de l’alumnat de 1r