Finalistes del concurs de cartells!

Un temps abans de les festes de Nadal, les tutores de 4t i 5è vam rebre un mail des de Comissió de la Cavalcada de Reis de l’ajuntament, on ens demanaven la col·laboració dels alumnes amb el concurs per al disseny del cartell de la Cavalcada d’aquest any. No vam dubtar ni un segon en preguntar a les nostres classes si els i les agradaria participar-hi, i com era d’esperar, estaven encantats i encantades.

Després de repassar les bases del concurs i preparar uns esborranys, els i les alumnes van fer uns cartells fantàstics i els vam enviar. Tot i que somiàvem amb il·lusió per si algú de la nostra escola era finalista o inclús guanyador/a del concurs, vam fer els dibuixos amb l’esperit de gaudir per participar.

I … sorpresa! Vam rebre un mail en que ens anunciava que una alumna de 4t era finalista i que seria premiada amb l’honor de conèixer els Reis Mags en primera persona i acompanyar al nostre alcalde durant l’entrega de la clau de Sant Vicenç dels Horts. Va resultar ser un gran honor i com a comunitat que som, estem molt contents i contentes d’aquest premi.