Fem un cap gros!

Els nens i les nenes de P3 hem elaborat un cap gros!

Tot va començar quan vam anar  a conèixer els cap grossos de l’escola (la princesa, el cavaller Sant Jordi i els dracs: el Foc i la Guspira). Ens van agradar tant que ens vam animar a construir un nosaltres.

Amb molta il.lusió ens vam posar a treballar: vam buscar informació per esbrinar com es feia i què necessitavem per elaborar-lo, vam buscar el material, vam esquinçar el paper, vam empaperar i pintar el cap gros.

Ens va portar molta feina,però, el resultat obtingut ens va encantar.

Per finalitzar, vam proposar batejar-lo amb un nom. Vam fer una pluja d’idees amb els noms que ens agradaven i com tots eren molt bonics vam demanar als nens i nenes de l’escola que ens ajudessin a decidir el millor.

Per demanar l’ajuda als companys van decidir fer una rua de presentació. Va ser molt divertida, tot i que, ens va fer una mica de vergonya parlar davant dels nens i nenes més grans de l’escola.

Tots els companys els hi va encantar la idea de participar per escollir el nom i al cap de pocs dies vam descobrir quin va ser el nom guanyador: pallasso!

Clica aquí per veure les fotos.