Els nostres desitjos!

Els nens i les nenes d’I5 hem acabat la nostra primera setmana a l’escola amb molt d’èxit.

Durant aquesta hem fet moltes activitats, algunes molt especials com recordar les mesures d’higiene a l’escola. Ens hem conscienciat amb la nova situació i som d’allò més responsables.

També hem parlat dels nostres sentiments durant el confinament i de com ha canviat el nostre dia a dia. Ens adonem que hi ha coses que trobem a faltar i ens agradaria que canviessin per això vam decidir elaborar un mòbil amb els nostres desitjos sobre allò que no ens va agradar durant el confinament i no volem que torni a passar.

Vam anar al bosquet de l’escola a buscar pals i pinyes. Vam aprofitar per ensenyar el nostre magnífic bosquet als nostres amics i amigues noves que han arribat a la classe. Vam escriure els nostres desitjos en cartolines de colors. I amb tot plegat vam fer el nostre mòbil.

A continuació podeu veure que bonics ens van quedar. Esperem que us agradin!