ELS ALUMNES DE 5È I 6È HEM ANAT AL MNACTEC

Dimecres 28 d’octubre, les classes de 5è i 6è, vam anar a Terrassa a visitar el Museu de la Ciència i Tècnica de Catalunya (MNACTEC). Allà ens van ensenyar coses relacionades amb l’electricitat i les energies. A més, vam veure unes màquines molt interessants de farina que funcionaven amb energia hidràulica. Després, ens van ensenyar uns experiments per fer electricitat estàtica i per últim vam veure una gàbia d’alta tensió on ens van explicar com es transporta l’electricitat.

Ens va agradar molt la sortida i vam poder aprendre moltes coses que ens ajudaran a avançar en el projecte que estem treballant a l’escola!

FOTOS DE LA SORTIDA