Desenvolupar les habilitats científiques i tecnològiques, és un dels nostres punts forts.

A la nostra escola iniciem el treball de la robòtica des de i3. Ho fem des d’una vessant lúdica i vivencial que permet als alumnes a anar descobrint aquest llenguatge. Progressivament, anem plantejant reptes cada vegada més difícils que porten a l’infant a anar descobrint el llenguatge propi de la robòtica i la tecnologia.

Els materials o les plataformes utilitzades a primària com Lego WeDo, circuits elèctrics, Arduino o Scratch ajuden als alumnes a la millora de l’ús de les tecnologies i permet la participació i el treball col.laboratiu i, a més, contribueix a augmentar la motivació i la curiositat per l’aprenentatge.

A l’Aula de Recerca s’hi desenvolupen la major part d’aquestes activitats de Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques (STEAM) que permeten a l’alumnat tenir uns aprenentatges significatius, transversals, motivadors i actuals.