Concurs de fotografia Francesc Siñol 2019-20

Com els darrers cursos, la nostra escola, en concret el Cicle Mitjà, l’any passat vam participar al concurs de fotografia Francesc Siñol, que ofereix la nostra població i el nostre ajuntament.

La nostra participació va ser digital i individual per a cada alumne i com a grup escola.

Vam passar molts neguits per part de tots i totes per saber els guanyadors/res, ja que va arribar el confinament i amb ell, com ja sabem, es va haver d’endarrerir tot.

Però per sorpresa nostra, tot i la confiança que dipositem en els nostres alumnes, en Luis David, ara de 5è curs, va ser premiat i gràcies a ell, l’escola ha rebut una dotació de material fotogràfic, per continuar motivant els nostres alumnes.

Esperem que aquest any ens seguiu per les xarxes, a Instagram, amb el hastag #8concursfotografiafrancescsiñolsvh i ens doneu molt likes.

Guanyador i fotografia guanyadora

Entrega de la dotació