Els alumnes de la classe dels Castellers, de 2n i de 4t, s’han unit a les colònies de 6è per viure uns dies plens d’activitats, convivència i diversió.
Durant l’estada, han pogut gaudir de diferents propostes a l’aire lliure, entre les quals destaquen les activitats a la platja, on han jugat, explorat l’entorn i compartit moments molt especials amb els companys i companyes.
Han estat dos dies intensos, plens d’experiències, aprenentatges i records que ben segur guardaran durant molt de temps. Una oportunitat fantàstica per conviure i gaudir plegats fora de l’escola.













Comentaris recents