Carnestoltes 2020

Aquesta setmana, els alumnes i mestres de La Guàrdia, hem celebrat el Carnaval a l’Escola. Des de dilluns el Sr. Carnestoltes, aquest any disfressat de científic, ens ha anat enviant diferents consignes que tots hem esperat amb gran il·lusió.

Divendres al matí, hem compartit una estona d’activitats fent una gran gimcana d’experiements cintífics. Per la seva part, els nens i nenes de 6è, hem practicat per poder fer una batucada.

A la tarda, hem fet una rua pel barri en companyia de les famílies.

En definitiva, tots hem compartit una diada molt alegre, divertida, festiva i científica.