Benvinguts i benvingudes a l’escola!

Després de tant de temps sense trepitjar l’escola, aquesta setmana ens hem retrobat amb més ganes i il·lusió que mai. Estàvem desitjant treballar amb els nostres amics i amigues.
Comença un curs d’allò més diferent i tots i totes, tant mestres com alumnes, ens estem preparant per aprendre i gaudir.

Estem vivint uns moments d’adaptació on anem aprenent des de l’entrada a l’escola fins a la sortida, les normes, protocols, mesures d’higiene i seguretat que hem de seguir i els nens i nenes de l’escola ho estan fent d’allò més bé.

Com podeu veure hem celebrat ja algun aniversari dintre de la nova normalitat i hem encetat alguns projectes, que ja estan en marxa.

Segur que durant la setmana gaudirem d’un munt d’activitats d’aprenentatge que en arribar a casa us ho podran explicar!