Avui ha estat un dia molt especial per la Guàrdia!

Tot l’alumnat ha participat en una gran plantada al bosc de l’escola, col·laborant en la seva reforestació, afectat per petits incendis d’estiu i per les ventades dels últims anys. L’activitat s’ha organitzat des de l’escola en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

Durant la plantada, els alumnes s’han dividit en grups  i han plantat arbres autòctons de bosc mediterrani. Més de cent arbres entre pins blancs i alzines!

L’alumnat ha participat en tot el procés: preparar el terreny, els forats, i un equip d’educadors ha estat present durant la plantada per fer-hi tasques de suport.

Aquesta iniciativa també ha donat resposta a un dels projectes que s’està portant a terme a l’escola, en concret el projecte de reforestació i repoblació del nostre bosc, que està elaborant els infants de tercer.

Ha estat un dia molt especial per a l’escola perquè aconseguirem que el nostre bosc es converteixi en un pulmó natural per al nostre barri.