Anem a conèixer Ràdio Sant Vicenç!

El passat dimecres els conills i els micos vam anar a conèixer la ràdio de Sant Vicenç,

L’Eva,  periodista de la ràdio, volia fer una notícia sobre el nostre joc, el connecta contes, i per això, ens va convidar a visitar-la.

Rebre aquesta invitació ens va emocionar a tots i ens va semblar una idea genial que no podien deixar passar, així que vam acceptar.

Un cop allà, l’Eva ens va ensenyar la ràdio i ens va explicar tot el seu funcionament. Va aprofitar la visita per fer-nos unes preguntes sobre com ens hem sentit aquest curs amb la situació sanitària a l’escola i, per últim, algunes companyes (l’espai era petit i per qüestions sanitàries no podíem entrar tots) de la classe van fer l’entrevista sobre el connecta. Tot i que estàvem una mica nerviosos, l’entrevista va ser tot un èxit com podreu escoltar a continuació.

Fotos de la sortida.

Entrevista de la ràdio. (minut 13)