A la Guàrdia ja és Nadal

Al desembre, l’escola es va omplir de la màgia del Nadal i abans de finalitzar el primer trimestre vam fer un munt d’activitats plegats per celebrar les festes.

Els nens i nenes d’infantil juntament amb els companys i companyes de primer vam rebre el Tió i el vam cuidar durant dues setmanes donant-li molt de menjar, així que el darrer dia d’escola ens va cagar xocolatines a tots i totes. Mentrestant, els nens i nenes de primària vam fer l’amic invisible. Ens ho vam passar genial!

També vam rebre el Rei. Li vam entregar la nostra carta, ens vam poder fer una foto amb ell i ens va donar molts caramels.

A més a més, cada cicle va fer un detall que vam regalar a les nostres famílies. Aquest any, també vam realitzar una postal amb leds que ens va quedar molt maca.

Per finalitzar el trimestre vam realitzar el musical del Petit Príncep. Vam treballar plegats i estem molt contents del resultat.

A continuació us mostrem algunes imatges d’aquestes activitats.