COLÒNIES D’ANGLÈS CS

Hola!! ens diem Rayan, Alba, Emmanuel, Nayara i Fatima,

I som el grup dels zombies soviètics. Ara us explicarem la nostra experiència a les colònies d’anglès de cicle superior, a Vic.

21 d’octubre: En primer lloc, després d’arribar a la casa, vam esmorzar i els monitors van xerrar una miqueta amb nosaltres. Quan vam acabar d’esmorzar, cada monitor va escollir una classe i vam fer unes activitats. Vam dinar, després ens van deixar una estona lliure i vam berenar. A l’hora de sopar vam menjar sopa de galets, hamburguesa etc. A les 21:00 vam fer els jocs de nit i ens vam divertir a l’habitació

22 d’octubre: A les 7:30 ens vam llevar per anar a esmorzar. Després vam anar al centre de Vic a fer una activitat , la qual, havíem d’anar per tot Vic a descobrir unes pistes.  Al arribar a l’Alberg vam dinar. A la tarda, vam fer jocs, berenar i vam tenir una estona lliure. A l’hora de sopar ens vam reunir per portar pijama mentre menjàvem.  Després  vam anar a un auditori i vam fer unes quantes activitats, seguidament els que vam portar pijama vam fer una desfilada.

23 d’octubre: l’últim dia de les colònies, els monitors ens van despertar amb música rock. A continuació vam fer unes activitats, vam dinar. Mentrestant l’Emmanuel es va aixecar i va demanar cridant als monitors si eren catalans o no,- NO WE AREN’T!!- van dir. Ens vam despedir i vam anar cap a l’escola.

Cliqueu la imatge per veure les fotos.