COLÒNIES A MOIÀ

Els alumnes de 5è, 3r i 1r vam anar els dies 8 i 9 d’abril a Can Vilalta, a Moià, a passar una nit. Per començar, vam fer unes quantes activitats. L’activitat número 1 va ser sobre les constel·lacions, on vam fer un mapa estel·lar per veure quin dia es veurà el nostre signe zodiacal. Després, vam berenar un suc de taronja, préssec, pinya, galetes i xocolata.

A continuació, ens van deixar anar a les habitacions. Ens van donar aproximadament 3 hores per jugar al pati i divertir-nos. Seguidament, ens van portar al planetari a explicar-nos històries sobre les constel·lacions.

Al voltant de les 22:30 vam anar al bosc a fer una activitat de nit amb els de 3r (els de 3r eren de l’equip blau i nosaltres de l’equip vermell). El nostre monitor (es diu Llunàtic) ens va fer unes quantes bromes i la primera va fer plorar a mig 5è, un nen de 5è B es va enfadar tant que li va tirar la bandera vermella al cap d’un altre nen. En arribar a la casa de colònies, vam anar a les habitacions a posar-nos el pijama i anar a dormir.

L’endemà, al matí quan ens vam llevar, vam fer les maletes i vam anar a esmorzar cereals, pa, formatge, llet. Després, ens van explicar l’activitat del matí i ens van dir que caminaríem molta estona. En tornar a la casa, vam anar a menjar macarrons, pollastre i de postres gelat. En acabar de menjar, vam anar a donar menjar a les vaques i després vam jugar al parc d’aventures, hi havia un laberint, tirolina i un pont.

Per acabar, vam anar a l’escola a les 16:23 i vam veure els nostres companys.

Nicolle, Osama, Anwar i Maria.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.