Festa Final de Curs 2023-2024

Hola famílies!

Avui dia 21 de juny hem celebrat la festa de final de curs i el comiat de l’alumnat de 6è.

Enguany l’hem fet en un espai del barri, la pista poliesportiva del barri de La Font. Allà cada nivell ha fet una dansa dedicada a l’alumnat de 6è, que marxa de l’escola. Les famílies també han pogut gaudir de tot l’espectacle.

Tot seguit, s’ha fet l’entrega d’un detall preparat per les mestres de 6è i ens hem fet una foto tots i totes juntes.

Ah! L’equip docent també ens havíem preparat una dansa per 6è!

Al tornar a l’escola, l’AFA ens ha fet una sorpresa i ens ha portat coca per esmorzar. I, per últim, com bé dicta la tradició, hem gaudit d’un bon gelat!

Que tingueu molt bon estiu! Ens veiem al setembre!

Feu “click” a la imatge per accedir a la carpeta de fotos!