Acomiadem l’any d’una forma ben especial!

Nens i nenes, famílies, amics i amigues de la Closa:

Un cop més arriba el moment d’acomiadar l’any i emprendre una nova aventura. Aquest any no hem pogut celebrar el nostre festival d’hivern, si més no, no hem deixat de fer allò que tant ens agrada: gaudir de la música i l’art. L’alumnat de la Closa ha estat treballant amb la mateixa il·lusió i emoció de cada hivern una bonica cançó, la qual volem compartir amb tots i totes vosaltres.  Desitgem que en gaudiu molt.

Continuem aprenent plegats i sense perdre el fil!

Un regal per Nadal

Tot l’ alumnat de les Valls d’ Àneu, seguint tots els protocols i mesures que ens imposa aquesta pandèmia, hem pogut gaudir d’un bonic espectacle.

No han calgut paraules, el llenguatge de la música i els sentiments no té fronteres ni edats.

Gràcies a tots els que… Llegeix més»

Vídeos matemàtiques manipulatives

Des de l’escola la Closa us volem  fer arribar aquests vídeos explicatius sobre l’ús de material manipulatiu que utilitzem a les nostres aules.  També podreu observar el procediment i la gradació en la presentació i ús d’aquests.
El material manipulatiu ajuda a fer el pas de… Llegeix més»