Vídeos matemàtiques manipulatives

Des de l’escola la Closa us volem  fer arribar aquests vídeos explicatius sobre l’ús de material manipulatiu que utilitzem a les nostres aules.  També podreu observar el procediment i la gradació en la presentació i ús d’aquests.

El material manipulatiu ajuda a fer el pas de lo concret a l’abstracció, és a dir, als números que nosaltres coneixem.

Amb aquest vídeos pretenem que sigueu coneixedors dels materials a l’hora de les possibilitats d’ús que aquests donen.   Ah! I si voleu us podeu animar a crear-ne i fer-lo servir a casa.  Si voleu des de l’escola us podem fer arribar un material fotocopiable.

Aquí teniu els vídeos. Esperem que siguin d’utilitat.