Un regal per Nadal

Tot l’ alumnat de les Valls d’ Àneu, seguint tots els protocols i mesures que ens imposa aquesta pandèmia, hem pogut gaudir d’un bonic espectacle.
No han calgut paraules, el llenguatge de la música i els sentiments no té fronteres ni edats.
Gràcies a tots els que ho heu fet possible!
 Taller d’AQUAFONIA amb el Pau Elias per als més grans – Activitat de l’àrea de música.

Durant el taller hem practicat la percussió corporal per reproduir sonoritats que ens transportin a un medi aquàtic, creant  breus composicions amb instruments de petita percussió i emprant instruments “aquafònics” (com ara l’udu, una gerra d’aigua amb un forat lateral) i quotidiòfons aquàtics (objectes quotidians com ara pilotes, bols o palletes) per explorar les seves possibilitats acústiques si els afonem a l’aigua. Alguns dels conceptes bàsics que hem treballat han estat el ritme, la melodia i l’harmonia.

Actuació: LA FAULA DE L’ESQUIROL de La Baldufa, per a tota l’escola.

SINOPSI-El gran eriçó viu plàcidament, a l’ombra d’un gran roure, i cuida dels seus, mentre gaudeix del seu raconet de món. Un dia, però, aquesta pau es veurà pertorbada, per l’arribada d’un esquirol amable, trapella i juganer. La seva convivència no serà fàcil. Descobrirem un eriçó esquerp i protector, i un esquirol amb ganes de saber i compartir.

Una de les característiques de les faules és que sempre acaben amb una conclusió moral. Així doncs, de què ens vol parlar La faula de l’esquirol? Amb aquest espectacle, La Baldufa us proposa de pensar, reflexionar i aprofundir sobre la diferència i el mestissatge. L’eriçó i l’esquirol són molt diferents, però tenen infinitat d’oportunitats per aprendre i compartir plegats.

Autors: Jokin Oregi i La Baldufa: Enric Blasi, Emiliano Pardo i Carles Pijuan. Direcció:Jokin Oregi. Músic en escena: Pau Elias. Música: Óscar Roig. Disseny de llums: Miki Arbizu. Disseny escenogràfic: Carles Pijuan. Disseny i confecció del vestuari: Rosa Solé