LA NINA PETITA A P3 I P4

L’alumnat de P3 i P4 hem escoltat i ballat la cançó de bressol La nina petita de Dàmaris Gelabert. Cada alumne/a ha triat un peluix i amb molta tendresa li ha fet carícies, l’ha relaxat i l’ha fet dormir. Ho hem passat molt bé jugant a ser grans i cuidant als peluixos.

Tradicionalment les tasques de cura s’han atribuït a les dones que criaven els fills/es mentre els homes treballaven fora de casa. La societat actual ha evolucionat i avui dia hi ha models familiars diversos, tots ells igual de vàlids. Ja no podem atribuir només a les dones les tasques domèstiques i de cura dels fills i filles. Tant pares com mares es poden repartir de forma equitativa aquestes tasques i gaudir-ne plegats.

Per això cal tenir clar que jugar a nines ja no és només cosa de nenes!! Volem reforçar aquesta idea en el nostre alumnat i en les famílies de la nostra comunitat educativa.

ELS GEGANTS I ELS NANOS – P3

ELS TIMBALERS I ELS BASTONERS – P4