SANT JORDI 24

Aquest any per Sant Jordi hem tornat a fer entrega de premis junt amb una representació teatral dels mestres, com ja s’ha pres per costum. Vam gaudir de la celebració sobretot pel que significa aquesta avinentesa per l’alumnat i pels mestres, malgrat el fort vent que ens acompanyava durant el matí.

Des de primer fins a sisè, cada nivell ens van deleitar amb una cançó prèvia a l’entrega de premis. També alguns nens i nenes de cada nivell van recollir els llibres que ens regala l’AMPA cada any. Per acabar, la coral de l’escola ens va cantar un dels seus temes.

Tot plegat, força reeixit!