ENS VISITA L’AUTORA ESTER FARRAN!

Ahir dimecres 21 de febrer, l’alumnat de 4t va rebre la visita de l’escriptora Ester Farran, autora del llibre “Poca broma amb la xocolata!”, llibre que hem estat llegint i treballant a l’aula.

L’escriptora ens va explicar moltes coses sobre la seva obra, les bases per crear-ne de noves així com també ens va respondre totes les preguntes que teníem preparades i que ens encuriosien.

Tots vam estar molt emocionats de conèixer l’escriptora del primer llibre de la col·lecció ” Els embolics de la Judit i en Johan” i com va dir algú…. ha estat el millor dia de la meva vida!!!!

Aquesta activitat forma part de la Campanya Lletres a les Aules de la Institució de les Lletres Catalanes amb conveni amb el Departament d’Educació i de les activitats d’animació a la lectura que duem a terme a la nostra escola pel foment de la LECTURA en el nostre alumnat.

1. Ester Farran

Moltes gràcies escola la Bòbila! Per mi també va ser un dia per a recordar. Que per molts anys seguiu tenint un alumnat tan viu i despert, i gràcies al meravellós equip docent per l’acollida!

2. Ester Farran

Gràcies escola la Bòbila! Per mi també va ser un dia per a recordar. Que per molts anys tingueu un alumnat tan viu i despert, i gràcies per l’acollida al meravellós equip docent!