TROBADA NATURALITZA’T -3r

El passat 7 de maig es va realitzar la trobada d’escoles que han participat al projecte “Naturalitza’t”.

La nostra escola va apadrinar el Parc del Nou Cambrils i els nens i nenes de tercer vam preparar jocs que vam presentar a la trobada. Un joc de memòria dels arbres del nostre parc i el joc “Quin ocell tinc al cap?” sobre els ocells autòctons de Cambrils.

En primer lloc, vam poder gaudir de la xerrada d’en Xavier Ferrer, ornitòleg, on vam aprendre moltes curiositats dels ocells. Després, vam poder fer l’intercanvi de jocs amb la resta d’escoles de Cambrils a la Plaça de la Vila.

Vam gaudir tots plegats!