BENVINGUTS NENS I NENES D’I3!

Després d’aquestes primeres setmanes, els Gegants i els Nanos d’I3 s’estan adaptant molt bé a l’escola! Veiem com ja segueixen les rutines d’aula: penjant la bosseta al seu penjador, desitjant-se un bon dia, jugant i cantant tots plegats, esmorzant, corrent pel pati, pintant, construint, imaginant,…  però sempre amb un somriure!
Els més petits i petites de l’escola La Bòbila estan gaudint de cada instant i de ben segur serà un curs ple d’emocions i de grans experiències!

Famílies, ens voleu veure què fèiem els primers dies d’escola? Mireu, mireu…Aquí us deixem un petit tastet d’algunes estones que hem viscut els primers dies a l’escola dels grans!

ELS GEGANTS

ELS NANOS

ESTONES DE JOC AL NOSTRE PATI!