PROJECTE “LES BÒBILES”

Els i les alumnes de 4t vam estar investigant d’on ve el nom de la nostra escola. A través de les cartes que ens van anar enviant els gegants de l’escola, en Bob i la Lila, i diferents pistes i reptes, vam iniciar un projecte per descobrir l’entorn proper de l’escola.

Hem après moltes coses. Sabeu que on ara hi ha l’escola, abans hi havia bòbiles? Les bòbiles eren fàbriques que es dedicaven a fer peces de terrissa per a la construcció.

Hem descobert molt sobre la història del nostre entorn proper i ara estem dissenyant com ens agradaria que quedés la placeta de la bòbila d’en Vidiella perquè es vegi més ben cuidada!