SOM FINALISTES!

L’alumant de cinquè ha participant al concurs  X(p)erimenta 2023 organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica.

Aquesta setmana han publicat els finalistes i… un grup de quatre alumnes de cinquè ha quedat finalista, amb el vídeo “dilatació dels gasos” que van realitzar a l’aula, com a part d’un projecte.

L’acte de lliurament dels premis i guardons està previst que tingui lloc presencialment el 6 juny de 2023 a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del Campus Diagonal-Besòs de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Aquí trobareu l’enllaç amb més informació https://www.recercaenaccio.cat/sala-de-premsa/noticies/el-concurs-xprimenta-2023-ja-te-finalistes/

Enhorabona!