PREINSCRIPCIONS CURS 20- 21

Benvolgudes famílies encara no tenim informacions concretes, però està previst que les preinscripcions s’activin a partir del dia 13 de maig.

Sembla ser que intentaran que es pugui fer telemàticament i presencialment per qui no pugui fer-ho online.

Haurà de ser amb cita prèvia.

Quan tinguem més informacions us les penjarem a la web.

Si esteu interessats en venir a la nostra escola ens podeu escriure un mail amb les vostres dades i el curs on voleu inscriure als vostres fills:

lallagosta@escolajoanmaragall.cat

Us mantindrem informats i podrem concretar més les dates.

Els que teniu germans també ens podeu escriure i així tindrem les dades de tothom, si coneixeu algú que està interessat a venir a la nostra escola el proper curs feu difusió d’aquest missatge si us plau .

Els alumnes de sisè que el proper curs hauran d’anar a l’institut, heu d’estar pendents també de les dates.

Moltes gràcies