Portes obertes extraescolars DIVERJOC

Benvolgudes famílies,

La setmana vinent portarem a terme la Jornada de Portes Obertes de les activitats extraescolars.

L’objectiu d’aquestes jornades és el d’apropar a les famílies el treball que fem dia a dia a les activitats extraescolars i poder compartir amb els més petits aquella activitat que tant els agrada.

És per això que us demanem que vingueu amb moltes ganes de passar-ho bé i poder compartir tots junts una jornada que de ben segur recordarem.

L’horari de TOTES les portes obertes serà de 17h a 17.30h a excepció de les activitats de Judo i Futbol (16.45h a 17.30h).

Per a qualsevol dubte o qüestió, adreçeu-vos al coordinador de l’escola a: gerard@diverjoc.net.

Us hi esperem!”

HORARIS PORTES OBERTES