INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,  ja queda poc per començar l’escola de nou.

El proper 15 de setembre ens tornarem a veure, serà un curs diferent per tots, i és per això que us volem informar que des de l’escola farem el possible per mantenir totes les recomanacions i normes sanitàries proposades per salut i el departament d’ensenyament.

Els grups estables no es barrejaran uns amb els altres per tal de mantenir la traçabilitat del virus.

A mitjans d’agost us vam enviar orientacions que continuen sent vigents, amb algunes petites modificacions.

La principal és l’ús de mascareta que, ara per ara, ha passat a ser obligatòria a partir de 6 anys també dins l’aula. Els alumnes l’hauran de dur tot el dia.

Recomanem que portin una mascareta de recanvi a la motxilla.

Farem tots els esforços que estiguin en les nostres mans i vosaltres ens heu d’ajudar.

Les principals recomanacions que us demanem són:

– Actualitzar-nos els telèfons de contacte (només aquelles famílies que no ens l’han comunicat abans.

-No portar a l’alumnat a l’escola si es tenen símptomes

– Informar-nos per telèfon o mail quan l’alumne no assisteix al centre explicant la situació.

– Utilitzar el mail, agenda, telèfon per donar les informacions al professorat  i evitar parlar a la porta per evitar aglomeracions

(us passarem un llistat amb el mail de cada mestra i el de l’escola, per tal que la comunicació sigui més fluida)

– Venir una sola persona a acompanyar l’infant a les entrades i sortides, mantenint la distància i evitant aglomeracions

– Deixar lliure la vorera que toca a l’escola (les famílies de primària) i esperar-se al mig de la rambla.

– No es podrà accedir dins el recinte escolar sobretot en el moment de les entrades i sortides, la resta de la jornada amb cita prèvia i per situacions que requereixin la presencialitat . Sempre que sigui possible millor per mail o telèfon.

– Una vegada els alumnes han entrat a l’escola no es podran portar esmorzars ni res que s’hagin oblidat a casa.

De moment mantindrem l’entrada que vam proposar de tots els alumnes a les 9h, en el cas que des de salut es digués que és obligatori prendre la temperatura a la porta haurem de fer modificacions.

Us demanem la màxima col·laboració

A finals de setmana rebreu un mail amb informacions detallades de cada curs (tutors, horaris, mestres….)