ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us recordem que el proper dimecres dia 24 de novembre de 2021 es celebraran les eleccions al Consell Escolar de l’escola per a la renovació de tres representants del sector pares/mares. Per aquest motiu, us animem a que participeu donant suport a les candidatures presentades.

Podeu votar tots els que sortiu en el cens.

Recordeu portar el document acreditatiu (DNI, Passaport, NIE..)

L’horari serà:

-Matí: de 9:15  a 10:15h.

-Tarda: de 15:15 a 17:00h.

-Lloc: biblioteca/ aula d’anglès

Heu de portar la papereta de votació que  adjuntem i dipositar-la a l’urna que hi haurà a la mesa electoral.

Us adjuntem també el full de les votacions que haureu de portar omplert el dia de les eleccions

En cas que algú no el porti en tindrem a la taula per poder exercir el vot.

Moltes gràcies als candidats per presentar-se i a totes les famílies per participar.

Salutacions

VOT pares