Convocatòria vaga 18 d’octubre

Benvolgudes famílies

Us informem que davant la convocatòria de la vaga de divendres 18 d’octubre, el Departament d’Ensenyament ha decretat els serveis mínims a aplicar a les escoles i que es concreten en la presència d’ 1 docent per a cada 6 unitats.

Us volem informar que hi ha docents del claustre que s’adheriran a la convocatòria. Això significa que no hi haurà escola amb normalitat.

L’ AMPA comunica que el servei de menjador també garanteix els serveis mínims .Els alumnes fixes que no es quedin a dinar han de trucar al menjador per tal que no els hi cobrin el dia.

Les extraescolars i l’acollida funcionaran amb normalitat.

Cordialment

Escola Joan Maragall

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *