Carnaval

PROGRAMA DIA DE CARNAVAL ( 21 DE FEBRER)

15h: entrada dels alumnes a classe acompanyats pels tutors

• Cap a les 15’20h obrirem les portes del pati a les famílies. Us haureu de posar darrera dels nens i nenes. Us demanem que respecteu aquesta proposta per tal que tots els nens i nenes puguin veure la desfilada de tota l’escola.
  • Cap a les 16h l’AMPA oferirà xocolata als nens i nenes. Els alumnes d’educació infantil menjaran la xocolata a les aules, les famílies podran acompanyar-los sortint per la porta del pati de primària i entrant per la del pati d’infantil com sempre.
  • Els alumnes de primària menjaran la xocolata al pati. Podreu afegir-vos una vegada els nens estiguin asseguts en rotllana amb la xocolata.
  • Us demanem que seguiu les indicacions dels mestres al llarg de tota la festa. A l’hora de marxar, l’alumnat ha d’avisar al tutor/a corresponent.
  • Animem a tots els pares i mares a que vingueu disfressats

EN CAS DE PLUJA LES ACTIVITATS ES REALITZARAN DINS L’ESCOLA ÚNICAMENT PELS ALUMNES.

Us recordem que el dilluns 24 és festa de lliure disposició i l’escola estarà tancada

MOLTES GRÀCIES

A partir de les 17h podreu assistir a la rua del poble, cliqueu per veure el cartell informatiu

CARNAVAL INFANTIL LA LLAGOSTA