INFORMACIONS

Som conscients que algunes famílies  podeu estar neguitoses per l’evolució de l’aprenentatge dels vostres fills com a conseqüència de la situació que estem vivint.

Des del departament, inspecció i serveis educatius ens están donant pautes i eines per poder gestionar tot això.

Nosaltres com a escola anem seguint aquestes directrius i vam penjar un full de propostes de cada cicle per tal de donar idees a les famílies.

Hem demanat els mails a tothom per tal de poder comunicar-nos , però  és una eina que no teniem instaurada fins ara i actualment no disposem encara de la majoria dels mails de les famílies.

Els cicles s’han reunit per anar donant pautes més concretes setmanals mitjançant la web de l’escola.

A cicle superior els alumnes tenen un mail propi i utilitzen el classroom on els Mestres van penjant propostes.

La resta de cicles ho fem, a hores d’ara, mitjançant la web.

Sabem que algunes famílies voleu  feines més concretes, i en alguns nivells ja ho estem fent, pèro hem de tenir en compte que al nivell d’infantil,  determinats tipus de fitxes no tenen gaire sentit sense el treball previ que realitzem a l’escola i que no pretenem  , ni molt menys, que realitzeu vosaltres ara. A més a més caldria descarregar-les i imprimir-les i no tothom pot disposar d’aquest recurs.

Per aquest motiu estem valorant quina tipología d’activitats us farem arribar tenint en compte la proposta de que siguin més concretes i cada setmana anirem fent noves propostes.

Moltes gràcies pel vostre interés i esperem poder-nos veure aviat.

Una abraçada.